vrijdag 8 maart 2013

boekkaart

Hoi bloggers,
Via mijn moeder heb ik het patroon van een boekkaart gekregen van een tante. Zij hebben beide ook een blog, www.creadiana.blogspot.com en www.sjanieskaarten.blogspot.com 
Pas geleden zijn we naar creatief centrum heesch geweest en heb daar heel mooi designpapier gekocht. 
Hier is mijn boekkaart, gemaakt voor een zoon van vrienden van ons.



 Er mist nog een vlag in de lijn, omdat ik het verkeerde getal had.. heb dit na de foto nog veranderd.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

2 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden, Erna.
    Echt mooi papier is dit hè?
    En jij maakt er maar gelijk een jongensboekkaart van. Zelf vind ik dat altijd wat moeilijker. Maakt niet uit of het een kaart of boekkaart is, hoewel je bij een boekkaart ook de binnenkant nog moet doen. En voor een vrouw kan je al gauw een bloemetje erop doen, maar bij een man doe je dat niet zo gauw.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen