zaterdag 15 juni 2013

theeservies

Hallo,
Voor mijn schoonzusje heb ik een theeservies gemaakt, omdat zij geslaagd is voor haar diploma.
Ze drinkt veel thee dus leek me een leuk idee om hier iets mee te doen. Het doosje is een theedispencer waar je uit de onderkant telkens een theezakje uit kan pakken.
Dan nog een theepotkaart erbij en een mokje waar ik geld in gedaan heb.




Ik wil hiermee meedoen met de superchallenge van cards and scrap-flowerpower drieluik.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, fijn weekend!

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk op dat dienblad.
    In het echie ziet het er nog mooier uit.
    Gefeliciteerd met Denise.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee, Erna, en heel mooi uitgewerkt!
    Leuk dat je mee doet met deze super challenge bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal Denise blij mee zijn geweest,zag er ook super uit !!!

    BeantwoordenVerwijderen