donderdag 4 april 2013

communietaart

Hier is tie dan! 
De communietaart!



Ik heb voor de doosjes dik karton gebruikt en beplakt met designpapier wat ik bij creatief centrum heesch gekocht heb. Voor de 'taartvulling' heb ik later nog hetzelfde papier bijgekocht voor eventueel een volgende taart. 
De 'slagroomdotjes' zijn van een restje stof en verder heb ik er nog hotfixsteentjes bij geplakt. Nu ben ik eigenlijk nog op zoek naar een comminicantje om erop te zetten ipv de kroonluchter. Maar  mocht dat niet lukken heb ik deze kroonluchter als alternatief.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties, het was in ieder geval heel leuk om te maken!
Groetjes, Erna

1 opmerking:

  1. Ik heb zoveel problemen met Google Erna, je moest eens weten ik heb mij al héél wat keren opnieuw aangemeld bij degene die ik zelf volg, ik kreeg niets meer door in mijn leeslijst, nu gelukkig wel weer.
    Wat een prachtige creaties heb je gemaakt, de communietaart vind ik ook zo mooi.
    Je hebt je best gedaan.De boekkaart is ook prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen